Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Χτύπησε το πρωί το κουδούνι και νόμιζα ότι ήταν ο συμβίος (στην τρέλα) μου που γυρνούσε στο σπίτι μετά από επείγουσα αποστολή στο πλησιέστερο φαρμακείο.


Με κατάλαβε ο Κορρές ότι είμαι ευαίσθητη…

Χτύπησε το πρωί το κουδούνι και νόμιζα ότι ήταν ο συμβίος (στην τρέλα) μου που γυρνούσε στο σπίτι μετά από επείγουσα αποστολή στο πλησιέστερο φαρμακείο. Δεν ήταν όμως. Τα βήματα στην σκάλα ήταν βαριά και μπροστά μου εμφανίστηκε κούριερ του Κορρέ. Τρόμαξα που, ίσως, τρόμαξε και επειδή δεν τρόμαξε, όπως μου είπε, τρόμαξα ακόμα περισσότερο που μάλλον θα είχε τρομάξει αλλά δεν το παραδεχόταν. Με robe de chambre της κακιάς ώρας και μαλλί κότσο αγριεμένο από το χουζούρι παρατεταμένου κρυολογήματος, πήρα στα γρήγορα το πακέτο που μου έφερε ο άνθρωπος και έκλεισα ευγενικά την πόρτα.
Το, πάντα tres chic, πακέτο που μου'ρθε κατευθείαν απ' το Lab του Κορρέ... (κι εγώ να' μαι με την πυζάμα -ντροπή)
Το, πάντα tres chic, πακέτο που μου’ρθε κατευθείαν απ’ το Lab του Κορρέ… (κι εγώ να’ μαι με την πυζάμα -ντροπή)
Εβγαλα τα νέα προιόντα και τα κοίταξα.
Όμορφα λιτά θαυματάκια
Όμορφα λιτά θαυματάκια
Επιτέλους. Ο Κορρές με κατάλαβε. Είμαι καλή στο να κρύβω την ευαίσθητη φύση μου αλλά μια σειρά εξειδικευμένη για τις ανάγκες της τρυφερής, ευαίσθητης.. κάποιες φορές δυσανεκτικής μου επιδερμίδας είναι ό,τι πρέπει. Και να που κάποιος είδε πίσω από την μάσκα και αποφάσισε να με αντιμετωπίσει κατά πρόσωπον με τον γνωστό του, πιο φυσικό τρόπο.
Οπως βλέπετε το λιτό και εξαιρετικά κομψό και χαριτωμένο σκεύασμα ποζάρει ήδη στο μπάνιο μου
Οπως βλέπετε το λιτό και εξαιρετικά κομψό και χαριτωμένο σκεύασμα ποζάρει ήδη στο μπάνιο μου
Επειδή είμαι γρήγορο πιστόλι και προτιμώ τα πολυπροιόντα (αν γίνεται ένα τζελ να σε πλένει από την κορυφή του τριχωτού της κεφαλής ως τα νύχια, να σε απολυμαίνει, να σε ενυδατώνει, να λειαίνει την τρίχα, να συσφίγγει την επιδερμίδα, να σου κάνει κι ένα ρετούς όπου χρειάζεται)… αποφάσισα να δοκιμάσω το απαλό υγρό καθαρισμού για πρόσωπο και σώμα (ω λα λα και πρόσωπο και σώμα, κατάλαβες;) με τσάι του βουνού και βεταΐνη. Αυτό το βεταΐνη.. ιδέα δεν έχω τι είναι αλλά μετά την δοκιμή κι αφού έχω φτιάξει ένα τσάι του βουνού για να πιω θα διαβάσω και θα σας πω πιο συγκεκριμένα.
Και η δοκιμή έγινε. Μιλάμε για ένα πολύ απαλό προιόν που κάνει αρκετή σαπουνάδα (εμένα μου αρέσει να αφρίζει αυτό που με καθαρίζει) και πραγματικά δεν τραβάει. Περίμενα ότι σίγουρα θα με ξηράνει (στο πρόσωπο τουλάχιστον) αλλά… μια χαρά. Αντίθετα θα έλεγα. Η επιδερμίδα μου τόσο στο πρόσωπο όσο και στο σώμα ήταν αφράτη και ενυδατωμένη μετά. Στα συν τοποθετώ την εξαιρετική του μυρωδιά. Κάτι σαν αύρα βουνών το μήνα Αύγουστο. Η εικόνα που μου’ ρθε ήταν ότι το ντους είχε μεταφερθεί σε ένα κτήμα έξω. Μπροστά μου ήταν η θάλασσα και πίσω μου -όχι πολύ μακριά- οι λόφοι ενός βουνού. Με περιτριγύριζαν λουλούδια και βότανα, έκανε ζέστη και όλα μύριζαν περίπου σαν το Mild cleansing gel for sensitive skin Mountain tea & Betaine. Α ναι! Τι είναι η βεταΐνη, ε; Μαθαίνω ότι πρόκειται για μια ουσία που είναι καταπραυντική και ανακουφίζει από ερεθισμούς και κοκκινίλες, ενώ ταυτόχρονα μειώνει τη διαδερμική απώλεια του νερού (βοηθάει δηλαδή στο να διατηρεί το δέρμα την ενυδάτωση που του δίνεις), διατηρώντας την υδρολιπική ισορροπία της επιδερμίδας.
Μήπως το θέλετε; Το θέλετε πολύ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου